Tickets besteld en nu?
Wanneer u tickets koopt via de webwinkel, dan ontvangt u na betaling een mail op het door u opgegeven mailadres. Daarin staat welke tickets u gekocht heeft, de hoeveelheid en staat het bestelnummer.
U print deze e-mail uit of toont deze op uw mobiele telefoon wanneer u naar het theater gaat op de dag van de voorstelling. Vanaf 1 uur voor aanvang van de voorstelling waarvoor u tickets heeft gekocht kunt u de orderbevestiging inruilen voor een toegangsbewijs. Dit bewijs geeft toegang tot de zaal.
Bent u later?
Wanneer u te laat aankomt, dan kunt u zich alsnog melden bij onze kassamedewerker. Deze medewerker kan u dan alsnog op vertoon van uw orderbevestiging toegang verschaffen tot de zaal. Zorgt u ervoor dat u de aanwijzingen van deze medewerker nauwgezet volgt om zo min mogelijk hinder te veroorzaken voor het publiek dat al naar de voorstelling zit te kijken.
Bijzondere behoefte?
Zijn er bijzonderheden waar wij rekening mee moeten houden voor u of uw publiek? Dan horen wij dit graag van tevoren per e-mail en meldt u dit ook nog even aan de kassa in het theater wanneer u uw toegangsbewijs komt afhalen.
Annuleren?
U kunt uw kaarten annuleren tot 5 dagen vóór de betreffende voorstelling. Dit doet u door contact met ons op te nemen per e-mail. We verklaren uw tickets dan ongeldig en retourneren het bedrag dat u voor de tickets heeft betaald. Dit bedrag storten we uitsluitend op hetzelfde rekeningnummer waarmee u de tickets in de eerste instantie heeft betaald. We keren geen restitutie uit in contanten en storten het bedrag niet op een derde rekening.